welcome :x

joi, 28 mai 2020

Nici pe mine

Nici pe mine nu mă interesează... vremea de afară. Nu mă interesează dacă plouă sau dacă este soare. 
Nici mie nu îmi pasă de liniştea din jur. Şi eu mă bucur atunci când nu e zgomot... în suflet, când emoţiile nu sunt gălăgioase şi nu urlă disperate. 
Nici eu nu am gânduri, ele stau liniştite pe canapea şi nu aleargă către tine cu îndrăzneală. Stau liniştite fără să producă vreun zgomot. Şi mie îmi place al naibilui de mult liniştea, de pe fundal.
Nici mie nu îmi pasă ce faci sau cum te simţi, nici dacă eşti bine sau nu. 
Nici eu nu mă întreb dacă te gândeşti la mine 20 de secunde pe zi, sau măcar atunci când afară plouă.
Nici eu nu te caut, nici nu mă gândesc, nici eu nu simt, nici eu nu ştiu, nici eu nu sunt, nici eu nu mă întreb, nici eu nu cred, nici eu nu visez, nici eu nu vreau, nici eu nu scriu despre tine.
Nici tu, nici eu. Suntem egali, suntem la fel. Iar acest gând mă face să mă simt mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu